Job Responsibility1. Melatih staff baru dalam menjalankan on job training mereka (Isi borang OT, isi buku SOP dan lain-lain)
2. Mengendalikan sebarang aduan daripada pelanggan mengikut dasar syarikat.
3. Menyediakan laporan jualan harian, membuat tempahan buah-buahan dan produk untuk kedai.
4. Melibatkan diri dalam stock-take bulanan dan membuat laporan stock-take tersebut.
5. Menghadiri mesyuarat bulanan supervisor dan menyediakan laporan kedai.
6. Mengisi buku sop kedai setiap hari dan memberi motivasi, senaman pagi dan taklimat kepada pekerja di kedai setiap hari.
7. Bankin hasil jualan setiap hari dan memuat naik bukti ke portal bankin yang dikendalikan oleh Finance.
8. Coaching/kaunseling dan menyelesaikan isu disiplin pekerja di kedai mengikut polisi 3 hari.
9. Mengemas kini pengetahuan dan kemahiran mengikut maklumat terkini daripada pihak retail atau sumber manusia.
10. Menjalankan lain-lain tugas tersurat dan tersirat yang diarahkan oleh ketua.
Job RequirementsJob Benifits