Job Responsibility1.Memastikan operasi harian di klinik cawangan masing-masing berjalan dengan lancar.
2. Memastikan seluruh kawasan klinik sentiasa bersih dan kemas.
3. Memastikan team mengikut semua SOP operasi klinik seperti yang telah ditetapkan. (link)
4. Memastikan rutin pemeriksaan mesin-mesin dilakukan secara berkala dan melaporkan kondisi terutamanya kerosakan kepada pihak pengurusan
5. Menyediakan laporan-laporan yang diperlukan oleh pihak pengurusan dan dihantar pada waktu yang telah ditetapkan
a. Customer Database
b. Senarai barang keperluan klinik
c. Borang-borang (refund, reopen invoice)
d. Senarai jumlah keluar masuk produk
e. Lain-lain jika diminta
6. Pada setiap awal bulan, TL bertanggungjawab untuk menyenaraikan keperluan klinik di template yang disediakan dan menguruskan duit petty cash yang diberikan oleh pihak pengurusan dengan baik.
7. Bertanggungjawab untuk menyimpan dan memasukkan duit cash hasil jualan ke dalam akaun syarikat pada waktu yang telah ditetapkan
8. Membuat laporan tentang prestasi team dan sale pada setiap akhir bulan menggunakan template yang telah disediakan.
9. Memastikan semua anak buah mencapai target jualan (KPI) yang telah ditetapkan pada setiap bulan
10. Memastikan semua CA mengikut jadual uniform yang telah ditetapkan dan dalam keadaan yang bersih dan kemas
11. Melaporkan tentang ketidakhadiran anak buah pada setiap pagi. (MC/EL)
12. Bertanggungjawab untuk memastikan kehadiran team di dalam semua roll call, training class dan event yang dijalankan oleh syarikat samada di dalam klinik dan juga di luar klinik. 13. Bertanggungjawab untuk mengambil tahu tentang complain/feedback pesakit dan perlu mengambil tindakan sewajarnya serta perlu memberitahu kepada pihak pengurusan untuk tindakan selanjutnya
14. Memastikan penglibatan diri sendiri dan team dalam media social klinik.
15. Menjaga hubungan yang baik sesama anak buah dan melaporkan sebarang perilaku yang bertentangan dengan polisi syarikat kepada pihak atasan
Job RequirementsJob Benifits