Job ResponsibilityTanggungjawab - Penasihat Servis
i. Memberi nasihat kepada pelanggan dengan penjelasan terperinci mengenai item penyelenggaraan perkhidmatan berkala dan produk & perkhidmatan syarikat lain semasa pendaftaran.
ii. Menjawab panggilan telefon untuk menjadualkan janji temu, pertanyaan teknikal & sebut harga bahagian.
iii. Menjelaskan dengan terperinci & menyampaikan maklumat kenderaan pelanggan, seperti alat ganti, masalah teknikal dan anggaran perkhidmatan seterusnya semasa pengambilan.
iv. Membuat panggilan susulan dengan pelanggan yang ada pesanan khas setiap tiga hari.
v. Selesaikan semua laporan dan tindak lanjut panggilan tepat pada masanya dan laksanakan tugas tambahan apabila diperlukan oleh pihak pengurusan.
__________________________________________________________
Ciri peribadi yang diperlukan:
1. Sihat tubuh badan
2. Berdisiplin & Jujur
3. Keupayaan untuk menangani pelanggan secara profesional
4. Boleh berkomunikasi dan menulis dalam Bahasa Melayu atau Inggeris.
5. Boleh berkerja dalam satu pasukan & secara profesional.
6. Berkebolehan mengawal emosi dengan baik & multitask
7. Penggunaan komputer dan sistem yang mahir
8. Tinggal di kawasan Setapak, Gombak, Ampang sahaja.
.
PREFER FEMALE
.
Job RequirementsJob Benifits