Job Responsibilityo Bertanggungjawab untuk merekrut Merchant baru termasuk membantu dan membimbing Merchant dalam setiap proses berkaitan.
o Bertanggungjawab untuk berjumpa dan berbincang dengan Merchant di di dalam dan diluar kawasan mengikut keperluan dan arahan pihak atasan.
o Menjawab setiap pertanyaan dan permasalahan yang dihadapi oleh Merchant.
o Bekerjasama dengan Unit Operasi untuk mencari penyelesaian bagi setiap masalah Merchant.
o Melayan merchant dengan memberikan maklumat produk dan servis yang disediakan.
o Mahir berkomunikasi dengan pelanggan melalui pelbagai kaedah seperti telefon, emel, laman web atau media sosial seperti Facebook, Instagram, Twitter dan lain-lain.
o Bertanggungjawab menyediakan maklumat umum mengenai produk dan perkhidmatan yang disediakan oleh syarikat kepada Merchant baru atau Merchant yang sedia ada.
o Bertanggungjawab mengumpul / menyimpan maklumat Merchant sama ada Merchant baru mahupun merchant lama
o Bertanggungjawab mengendalikan permintaan Merchant sama ada pembatalan produk jika terdapat kerosakan dan menggantikan produk yang baru.
o Bertanggungjawab memberitahu Merchant tentang jualan iaitu terdapat potongan harga sebanyak (%) atau sedang mengadakan promosi istimewa.
o Bertanggungjawab menyelesaikan sebarang aduan Merchant dan memberitahu Merchant bahawa aduan mereka akan diambil perhatian dan dimaklumkan kepada pihak pengurusan.
o Sentiasa prihatin dalam mengambil bahagian untuk sesi latihan (training) yang diadakan oleh syarikat atau luar dari syarikat untuk belajar tentang produk dan khidmat pelanggan untuk memberikan perkhidmatan yang lebih baik kepada Merchant dan pelanggan.
o Mempunyai kemahiran yang tinggi dalam menyelesaikan masalah, rundingan, pujukan, pemikiran kritikal dan kemahiran analitikal
o Melaksanakan skop tugasan yang diberikan dari masa ke semasa dan mematuhi setiap arahan pihak atasan.
Job RequirementsJob Benifits